Translate

maandag 9 november 2015

Bezig bijtje

Het waren weer drukke weken, veel afspraken, verhuizingen en nog veel meer. Maar gelukkig ook veel leuke dingen, bioscoopbezoek, the Back to the Future trilogie, en museumbezoek Schotse Impressionisten in het Drenst museum en natuurlijk verder haken aan de vele WIP's. Ik heb een kast vol met half affe projecten en een heleboel mooie wol.
Plannen genoeg maar het wordt ook wel eens tijd om weer iets af te maken.

Lots to do the last couple of weeks. We went to see The Back to the Future trilogy in our local cinema. So cool. An exhibition of Scottish Impressionists and crocheting on my many, many WIP's. Maybe it's time to finish a few of them.


Voor zijn verjaardag haakte ik mijn grote broer. Hij wil graag een gehaakte Hellboy, maar toen was ik al begonnen aan een mini broer met een Hellboy comic onder zijn arm. Hopelijk ook goed...

I crocheted my big brother for his birthday, I had already started and then he told me he wanted a Hellboy doll. I've made him with a Hellboy comic in his hand, close enough...




2 opmerkingen:

  1. Very cute!! Did you also make his glasses? I bet he loved his doll. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat haar heb je leuk gedaan. Lijkt alsof het daadwerkelijk op zijn hoofd zit

    BeantwoordenVerwijderen