Translate

maandag 15 september 2014

Taarten bakken

Vorige week vierde ik mijn verjaardag, voor mij het ultieme moment om het internet af te struinen naar lekkere bakrecepten. Door mijn tripje naar Ierland wilde ik graag eens een recept proberen met Baileys. Ik moest 2 recepten samenvoegen en er zelf nog wat bij bedenken maar wat was het lekker! Het werd een no bake Baileys cheesecake met pure chocolade. De Baileys was goed te proeven en dat hoort ook zo.

It was my birthday last week and I always like to try out some new recipes so I surf the internet trying to find some tasty cake.
This year I tried a Baileys no bake cheesecake. I put 2 recipes together and made the rest up and out came a very delicious cheesecake. And yes you could taste the Baileys, as it should be (otherwise it would be just a normal cheesecake)


Van een vriendin kreeg ik een mengkom, een knalrode.
My friend gave me this bright red bowl for my birthday.

Voor mijn collega's maakte ik een wortelcake met pistache en limoen (recept) en een limoen-kokoscake van Lorraine Pascale (recept)
At work I served a carrot cake with pistachios and a lime icing and a Lorraine Pascale lime and coconut cake (recipe)

En naar een recept van Jamie Oliver, favoriet van zijn oma, een Lemon Drizzle cake met maanzaad (recept)
And  a recipe from Jamie Oliver his Nan's Lemon Drizzle with poppy seeds and lemon icing (recipe)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten