Translate

zondag 18 mei 2014

Een creatieve week deel 2

Ik ben al een poosje op zoek naar een mooie bloemen granny square voor het maken van een tas.
Nu dacht ik de beste gevonden te hebben maar de twijfel heeft toegeslagen...Volgens mij wordt de tas veel te donker met deze kleurencombinatie. Daar kan ik natuurlijk wel iets aan doen, want het is een heel mooi patroon, maar ik heb een reden voor het kleurgebruik.
Zoals je wel zult begrijpen ben ik ook met een iets andere variant van deze afrikaanse bloem begonnen...de vierkanten maken straks een mooi kussen.

Hier met de mooie vintage vaas die wij op de 
Koningsmarkt hebben gekocht 


Het patroon komt van Made in K-town. Mocht je wat hulp nodig hebben dan vind je op haar blog een duidelijke tutorial met foto's. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten