Translate

dinsdag 22 april 2014

Paasweekend

Is het paasweekend al weer voorbij. Genoten van het heerlijke weer in de tuin met een boek en een haakwerkje.
Op zondagochtend nog wat scones gebakken en begonnen aan de crème brûlée. Beide waren goed gelukt maar er ging wel wat gesmeer aan vooraf. Liet ik toch de complete doos met eieren vallen... 8 eieren stuk. Gelukkig bleken wij nog een doosje in de kelder te hebben staan. Toetje gered en bijzonder smakelijk al zeg ik het zelf (lang leve de recepten van de AH)


Verder ben ik bezig met het nadenken over mijn volgende project en ik heb een aantal patronen uitgeprobeerd. Er zijn zoveel leuke patronen ik kan niet kiezen. Hieronder zie je de proeflapjes. Ook over de kleurencombinatie ben ik nog aan het twijfelen. Veel verschillende kleuren is natuurlijk leuk maar ook erg druk. Wordt vervolgd...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten